Nasza oferta wsparcia i usług IT koncentruje się na hostingu, zapewniając maksymalną wydajność, bezpieczeństwo i niezawodność infrastruktury Twojej firmy. Dzięki szybkiej reakcji, całodobowej dostępności (24/7) oraz kompleksowemu monitorowaniu, skutecznie zarządzamy i chronimy Twoje systemy hostingowe. Zaufaj nam w obsłudze technicznej i administracji serwerów – tak, abyś mógł skupić się na rozwoju swojego biznesu.
Kluczowe obszary naszego wsparcia:
Zapewniamy średni czas reakcji na zgłoszenia około 30 minut
Całodobowa dostępność i reakcja na incydenty
Powiadomienia techniczne sms/email
Konsultacje techniczne online
Kompleksowy monitoring (Hardware, Software)
Kompleksowa obsługa macierzy RAID (monitoring, podjęcie incydentu)
Monitorowanie ruchu sieciowego na żądanie
Analiza logów i udostępnianie na żądanie
Aktualizacje systemu operacyjnego oraz jego komponentów
Stałe aktualizowanie systemu operacyjnego
Aktualizowanie reguł filtrowania, bazy antywirusa, antyspam systemu pocztowego
Cykliczne skanowanie antywirusowe obszaru użytkownika oraz systemu operacyjnego
Ochrona anty DDoS (według specyfikacji Data Center)
Okresowe skanowanie serwerów na okoliczność podatności przez system Nessus
Kopie zapasowe całego obszaru dysku do 40 dni wstecz
Storage kopii zapasowych na odrębnym serwerze
Wykonujemy kopie zapasowe w systemie ZFS
Wykonujemy snapshoty wykonanych już kopii zapasowych
Zapewnienie sprzętu zastępczego
Podstawowa pomoc w obsłudze serwera i konfiguracji oprogramowania